היי לכל המשועממים והפסיכים שקוראים את הבלוג

טוב לא היה לי שבוע מעניין חוץ מהדברים הבאים:אני וכל השיכבה שלי הייתה צריכה ללכת לריקודים בשביל הטקס”גיל המצווה” אז כמובן שעשיתי שטויות  והצחקתי את כולם ולמורה אפילו לא היה אכפת היא אפילו שיבחה אותי כי לטענתה צריך לירקוד משוחרר וככה היה כיף חוץ מזה שענת שיגעה אותי אם”אני לא מבינה!,אני לא מבינה! “אבל היא תמיד משגעת אותי אז זה לא חדש.עוד משהו מעניין שספרתי לאיגור שאני מאוהבת באראל המורה והוא קיבל את זה בסבבה (הוא הבן היחידי שיודע את זה והוא הידיד הכי טוב שלי.יש לו גם פרצוף של דובון אכפת לי אבל זה לא חשוב כרגע)ויש סיכוי טוב שיקבלו אותי להצגה! מה שניקרא ישששששששש!!!!!!!!!!!!!! אז ככה היה לי שבוע טוב.ועד כמה שהייתי רוצה לחפור על כמה שאני אוהבת את אראל ואיך זה מכאיב לי שאנחנו לא יכולים להיות ביחד אתן לשירים או סיפורים שאני אפרסם לדבר במקומי

לא יודעת מה קורה איתי

אני יודעת שאין בנינו סיכוי אבל זה לא מונעה ממני להיתרגשות כשאני רואה אותך,לפרפרים בבטן כשאתה עובר לידי ודפיקות לב מואצות כשאתה מדבר איתי.זה לא סתם קראש כמו שבטח אלף אנשים יגידו אבל לא יבינו אף פעם כי הם לא נימצאים בתוכי והם לא בראש שלי כשאני חושבת על איזה מישפט שנון שהוא בעצם מפגר,הם לא מרגישים את הפרפרים והם בטח לא שומעים את המחשבות שעולות לי בראש.אני אוהבת אותך אראל.
ממני,
?.
היסתכלתי על המיכתב ולא יד עתי מה הוא יותר פטתי או קטשי אז קרעתי אותו.זה היה יום אחרי שהקראתי לכול בית ספר את “החיים אחרי כיתה ו'”.קמתי בבוקר והטלפון שלי צילצל”הלו?”אמרתתי”זאת קרינה חטקין?”נישמע קול”כן מה?”

 

 

:

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

