טוב זה לא היה יום מוצלח במיוחד

קודם כל לא ראיתי את אראל שלושה ימים ועל מה אני בדיוק מיתבכיינת? כי זה שלושה ימים לפני החופש זה אומר שלא אראה אותו יותר משבועיים ועד כמה שזה כיף שיש חופש ואין לימודים אני בכל זאת אתגעגע עליו חזק מאוד . מה שנחמד זה שיש חופש וזה אומר שאני עוד פעם אמצא את עצמי כשויקה,חנה על הבטן שלי כשאנחנו משחקות שוב תופסת מגלשות .  אז שום דבר מיוחד לא קורה חוץ מזה שיש לי את אותו ההרגשה של אולי מליון בנות אני צריכה חבר.זה מה שאיגור המליץ לי בפעם הריאשונה כששאלתי איך לישכוח את אראל אבל אף אחד לא גורם לי להיתענינות ומי שכן הוא לא מעוניין בי וגם אף אחד לא גורם ללב שלי  לידפוק במהירות,לפרפרים בבטן להיתעופף כאילו מינימום היו בתחרות היתפועפות ולהיתרגשות עצומה כאילו הייתי מעריצה של ג’סטין ביבר בהופעה חיה שלו(לא שאני אוהבת אותו.לדעתי יש לו קול של בת ושירים כאלו.פשוט זה תיאר הכי טוב ומקורי את מה שאני מרגישה) .אז בנתיים אני ממשיכה עם אוירה דכאונית אבל תאמינו לי ולו רק ביגלל שזה החופש הבלוג יקבל סיפורים הזוים.חוץ מזה יש לי חברים מטורפים גם בזמן לימודים אז למה שבחופש זה ישתנה? אז מיצטערת עם הייתי משעממת(לא אני לא)חחח תהנו מהשיר שנחשב הכי טוב שלי  :

אתה

במערה הזאת שניקראת חיים האור פעם נידלק ופעם ניכבה אבל אתה ממשיך לעמוד שם כשעיניך וחיוכך מעירים כמו כוכבים.אבל כל פעם כשאני מיתקרבת עלייך אתה נעלם.אני רק רוצה לדעת פעם אחת ולתמיד:אתה חלום או מציאות?

 

Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

