מחשבות של ילדה מאוהבת

כולכם כבר קראתם על אהבתי העזה והלפעמים מעט מעצבנת כלפי אראל  וחלקכם רציתם לנחם אותי או לחנוק אותי מרוב הקטשיות.אז הנה כל מה שאמרו לי או שרציתם להגיד לי

תשכחי ממנו-דיי! אין מצב ! אני סתם מנסה לישכוח ממנו

זה אסור לפי החוק-לא אני ילדה מטומטמת בת עשר שאני לא יודעת את זה

אין בניכם סיכוי-אנשים הבן אדם מלא בדיכאון כי מי שהוא אוהב לא יכול להיות איתו לפי החוק.חוץ מזה אתם לא חושבים שהוא מבין את זה בעצמו? ואיך זה בדיוק מעודד? אולי תביאו לו חבל ותגידו”תיתאבד!”  כדי להשלים את העידוד? זה ממש יעזור לו

זה בטח רק קראש-אתם בראש שלי? לא,אז אל תיקבעו  מה אני מרגישה כלפיו כי בנינו אתם אומרים את זה רק ביגלל שהוא מבוגר נכון? אם זה היה ילד הייתם אומרים דברים אחרים לגמרי

תפסיקי לאהוב אותו-נשמה זה באמת עצה טובה אבל יש לי שאלה:אתה לא חושב שזה הבעיה שלי?!!!!!?  פשוט עצה מטומטמת

אין לי מה להגיד-אז תישתוק

יש הרבה דגים בים-כן אבל מה לעשות היתאהבתי בדג המיוחד והגדול ולא בסרדינים שמסביב

זה קורה להמון בנות-וזה אמור לנחם אותי כי?  אם הייתי פוגשת אותם זה היה יותר מנחם

אז בבקשה מכם אם הידיד או הידידה שלכם אומר”אני אוהב\ת  מורה”אל תגידו אף אחד מהמישפטים האלו ופשוט תראו לו שאתם לצדו ואתם מקבלים אותו כי זה הדבר שהוא הכי זקוק לו כרגע והוא יעזור לכם גם בשעת צרה כי עזרתם לו

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

